هایل بلاگر؛ بای بای بلاگفا

نکته این است که مگر بلاگر از آلمان ساپورت‌ می‌شود؟
پاسخ: نه
نکته: پس چرا به جای سلام و یا مثلن "های" از این نماد تنفربرانگیز دوران نازی‌ها استفاده کرده‌ای؟
پاسخ: پر واضح و مبرهن است که اجنبی، اجنبی است. و البته ما "شرق خورده ها!" باید از هر فرصتی برای زدن غرب استفاده کنیم.
نکته: قانع شدم
×××
و اینک من؛ روی شیروانی داغ، در قالبی جدید که امیدوارم چشم‌آزار و سنگین و جلف نباشد، در سروری که ای بسا نجس باشد! "اجنبی است دیگر" شما مخاطب احتمالی را دعوت می‌کند که همراهش باشید
................................................................................................
بای بای بلاگفا
‌ شیرازی‌ی عزیز لااقل از امتحان این شیروانی داغ سربلند بیرون آمد. مطمئنم که اگر فضای ساده و شاید نه خیلی شیک ولی صمیمی و تحریک کننده‌ی دست‌پخت جناب شیرازی نبود، خیلی پیش از این‌ها، مثلن روز سوم یا چهارم رونمایی‌، این شیروانی‌ی داغ هم به خیل فراوان تجربه‌های ناموفق و ناتمامی می‌پیوست که این آدمک "خودم را می‌گویم!" رها کرده در خلائی که نامش احتمالن کارنامه‌ی عمر می‌باشد!
تجربه‌های ناموفق مثل زباله‌های فضایی که بلاتکلیف و معلق بالای زمین و آسمان گیر کرده‌اند، لحظه‌هارا می‌شمارند و به فکر روز انتقام‌اند. وای به روزی که کار و بار زندگی تحت سیتره‌ی آنها در آید و…

اما حالا دیگر وقت است تا رطل گران بر باره بندیم! هر چه بود و نبود را به این سایت بی پیر اجنبی، یعنی "بلاگ اسپات" منتقل کرده‌ام "و یا خواهم کرد" و البته پایگاهم در سایت دوست‌داشتنی‌ی جناب شیرازی را هم نگاه می‌دارم برای روز مبادا،‌ و مباد روز مبادا

لابد عده‌ای از دوستان کنجکاو علت نقل مکان خواهند شد. برای پاسخ‌دهی به این دوستان از شما مخاطب احتمالی‌ی گرامی شدیدن طلب یاری دارم! اگر دلیل عقل پسندی در چنته داری درگوشی و یا از طریق میل و یا هر جور دیگری که صلاح می‌دانی به اطلاعم برسان. سوال دقیقن این است:
چرا من این شیروانی‌ی داغش را به بلاگ‌اسپات انتقال داد؟!

در هر صورت جناب شیرازی‌ی عزیز!، بدی که ندیدی از ما!!! اگر خوبی‌ دیدی هرگز فراموشمان نکن! ما هم فراموش نخواهیم کرد شما و بلاگفایت را و گاهی و شاید هم بی‌گاهی پایگاهت را با قدوم مبارکمان متبرک خواهیم نمود!
×××
اما بعد! ای یاران بی بدل، استمداد این بی مایه دانای کل! از شما "دانا کل" های بامایه این است که«لینک رو تغییر بده بابا!» "جمله‌ی قبل را امیدوارم با لهجه‌ی دوبلور جان وین خوانده باشید" البته سعی خواهد شد که میلن التماس شود به درگاهتان برای تغییر آدرس که می‌دانم چه بسا سخت‌تر باشد از هوا کردن آپولو!
از دوستانی هم که احیانن قصد لینکیدن آدرس من؛ روی شیروانی داغ در بلاگفا را داشته‌اند!، تقاضا دارم که: «همین آدرس جدید رو لینک بده بابا» "ایضن با لهجه‌ی دوبلور مذکور!"
و اما همه چیز را گفتیم جز آن‌چیز که باید! این هم آن‌چیز:


http://shirva.blogspot.com


از همین حالا منتظرتانم درروی شیروانی داغ

پ.ن: امیدوارم لحن این "وداع‌نامه" زننده نبوده باشد.