هی آنجلینا! حالا چرا؟

1. و اینک آنجلینا! تصور بکنید این خواهر ایمانی و همیشه در صحنه‌‌مان آنجلینا را با روسری و مانتو و شلوار در حال جنباندن فلان‌جا و در حال از خود به‌در کردن آن صدای ملیحه! آن‌هم کجا؟ همین بقل، لاس‌وگاس!

2. حس می‌کنم که این خواهرمان کمی زمان‌بندی‌شان برای تشرف نامناسب بوده، از آن‌جا که ما مورد بالایی را تصور کردیم و دیدیم بهتر است دیگر تصور نفرمائیم، من به عنوان یک مشاور امین به ایشان پیشنهاد می‌فرمایم که آنجلینای دوست‌داشتنی! ای لبانت آنجوری...ای...استغفرالله! تو اگر خواهی که مسلمان شوی از بهر چه؟ با چادر و چاقچور که نمی‌توان همیشه در صحنه بود و دل جوانان مسلمان را شاد کرد، می‌توان؟ بر همین مبنا توصیه‌ی اکید می‌کنم به شما که فعلن از جوانیت بهره ببر و ما هم با مفتی "البته تصور نکی همین‌جوری مفتی‌مفتی..." صحبت می‌کنیم و حتی اگر لازم شد با آقایان قم هم صحبت می‌کنیم که کمی به شما خواهر ایمانی فرجه بدهند تا وظیفه‌ی خود را به‌ نحو چشم نواز و گوش نواز و...استغفرالله! انجام دهید سپس، به سن مناسب که رسیدید، وقتی عالی‌جنابان هالیوودی رو ترش کردند و حواله‌تان دادند ور دل خودمان، دیگر اگر پوشیه هم ببندی ملالی نیست...اما ای آنجلینا، ای ولد خلف مدونا، ای خواهر زاده‌ی کت‌استیونس که از وقتی شده یوسف اسلام، گویا پرتش کرده‌اند توی چاه...عزیزم...استغفرالله! حالا چرا؟

3. آن‌وقت نه تنها تو برای ما سودمند خواهی بود که ما هم برای تو سودمند خواهیم بود انجی جان...آن‌وقت تو مثل آن برادرمان که آنلکا بوده حالا که مشرف شده، ملقب است به کفترباز، می‌توانی کمی بوق‌های رسانه‌ای‌ی بلاد کفر را کف بر کنی و از این طریق هم اسلام را سر بلند کنی و هم کمی به کودکان پاکستانی که به حمد رب همشان خواهر ایمانی‌ای چون شما را دوست خواهند داشت! کمک بفرمائی.

4. گویا گوشت بده‌کار نیست انجلی من! استغفرالله!!! د آخه با چادر چاقچور که نمی‌شه قر داد می‌شه؟ د اگه بشه‌ هم خر خندش می‌گیره دختر خوب! نمی‌گیره؟ اصلن خانم جان نمی‌شه تغییر جنسیت... استغفرالله...نه نه گناهه؛ تغییر جنسیت گناهه اما اگه مرد بودی باز یه چیزی... می‌شد از آن صوتت که با هزار ویرایش کامپیوتری شش دنگ که نه لا‌اقل یک و نیم دنگی به دست می‌ده در راه خیر استفاده کرد...مثلن سرودهای انقلابی خواند...در راه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و ایران و...استغفرالله! یه دوره می‌گذاشتیمت وردست این بلبل سابق امام که حالا بزرگ که شده، شده عینهون جوجه اردک زشت، "ای لشکرصاحب زمان" یاد بگیری و لااقل به یه دردی بخوری، والا حالا گیرم تو مسلمون، د آخه عملگی هم بلد نیستی که بفرستیمت آمریکا عملگی!

5.حالا گذشته از همه‌ی اینها خواهر گرامی آنجلینا، اگر می‌خواهید مشرف شوید باید بدانید که وقتی نماز می‌خوانید صداتان را مرد غریبه نباس بشنود، همین طور این حجابی که در پاکستان به هم زده‌‌اید اصلن اسمش حجاب نیست که، مجاب است. از آن‌جا که امام خمینی "چرا صلوات نفرستادی عفریته‌ی آمریکایی؟ ببرم...استغفرالله" گفته‌اند چادر حجاب برترمی‌باشد دفعه‌ی دیگه اگه ببینم روسریت را شل و ول بسته‌ای خودم با همین دستان خودم گیست را می‌برم! دیگر اینکه حواست باشد که تو اگر مسلمان شدی دیگر مسکر و از این‌جور سربازان شیطان نمی‌توانی بنوشی، در ضمن، از آن‌جا که خودم تو اون فیلمه دیدم که داشتی با اون مرده...استغفرالله! در هر صورت خودت رو آماده کن برای سنگ‌سار خانم عزیز! به محض تشرف حکم اجرا خواهد شد.
والسلام علی من اتبع الهدی
پ.ن:آنجلينا جولي: به دين اسلام علاقه مند شده ام